top of page

Pop-up PŘÁNÍ


Na tyhle přáníčka jsem se chystala už dlouho a konečně byla ta pravá příležitost! Pradědeček slavil 80.tiny a moje milovaná tchýně (to je hrozný slovo) 50.tiny. A hádejte, co od nás babička dostala. ;)

Vyrobit přáníčka bylo nakonec docela snadné, i když s tím padákovým jsem si nakonec musela docela dost vyhrát (střihejte jenom tak velké kusy, aby vám pak ta ohnutá část nevykukovala ven!). To dárkové pro dědečka je úplně jednoduché, návod je třeba tady- KLIK. Uvažovala jsem i nad stejnou variantou, ale s čtyřpatrovým dortem - KLIK. No a kdo se hodně cejtí, tady je jedno pop-up přání pro experty- KLIK. ;) Už vím, čím se budu bavit v důchodu. ;)

Materiál jsem použila čtvrtky A3 (mám koupený balík různě barevných z Lidlu) a balicí papír (ten můj je Ikea- mimochodem ten černý je dokonalý, mám k němu bílé lihovky a tak dárky popisuju a zdobím přímo na papír). A na to přání s padákem jsem ještě musela vystřihnout jednu fotku a babičku navázat na tenkou kulatou gumičku.

Tak hezké tvoření!

Budu ráda, když mi svoje výtvory ukážete třeba v komentech na facebooku!

Poslední příspěvky
Kategorie
Hledej podle Tagů
Zatím žádné štítky
Sleduj Pandu
Zatím žádné štítky
  • Facebook Clean
  • Twitter Clean
  • Instagram Clean
  • YouTube Clean
  • RSS Clean
  • Facebook - Black Circle
bottom of page