top of page

Trnkova zahrada 2

Nestíhám... Nestíhám vařit, uklízet, šít, malovat svoje nové relaxační omalovánky ani lakovat si nehty. A taky nestíhám psát na blog... Dneska jsme ale byli na výstavě, která mě tak nadchla, že ji sem prostě musím dát!

Trnkova zahrada 2 v Malostranské besedě je prostě dokonalá! Magická, tajuplná a stoprocentně interaktivní. Ideální pro děti tak do deseti let, takže moje holky se tam naprosto vyblbly. Na všechno se smí šáhnout, všechno se smí zkusit. Výstava není velká, víceméně v jedné místnosti, takže jsem je stihla mít i částečně pod dozorem. A navíc jsem si zavzpomínala na všechny ty krásné ilustrace z Trnkových knížek, které jsem měla doma jako dítě.

Nádherné jsou i prostory výstavy na půdě Malostranské besedy...

Tak neváhejte a vyražte! Stránky výstavy jsou tady- KLIK. Bacha, výstava je jen do 15. května!

Poslední příspěvky
Kategorie
Hledej podle Tagů
Zatím žádné štítky
Sleduj Pandu
Zatím žádné štítky
  • Facebook Clean
  • Twitter Clean
  • Instagram Clean
  • YouTube Clean
  • RSS Clean
  • Facebook - Black Circle
bottom of page